Dizionario Inglese - Romanesco

Esilarante interpretazione del Dizionario nella versione Inglese - Romanesco.

  • WHEN IT WANTS, IT WANTS quanno ce vo' ce vo'
  • BUT MAKE ME THE PLEASURE ma famme 'r piacere
  • DON'T EXTEND YOURSELF nun t'allargà
  • BUT, FROM WHEN IN HERE? ma da quanno 'n qua
  • THE SOUL OF YOUR BEST DEAD RELATIVES l'anima de li mejo mortacci tua
  • THESE DICKS 'sti cazzi
  • NOT EVEN TO THE DOGS! manco a li cani!
  • WHICH GOD TAXI DRIVER! che Dio t'assista
  • BUT WHAT ARE YOU STAY TO MAKE? ma che te stai a fa'?
  • BUT WHO MAKES ME MAKES IT ma chi me lo fa fa'
  • RIGHT TO BE LIGHT giusto pe' esse chiari
  • BUT OF WHAT ma de che
  • HOW DOES IT THROW? come te butta?
  • I AM TIRED DEAD so' stanco morto
  • WHO WIRES YOU! chi te se fila!
  • WHO HAS BEEN SEEN, HAS BEEN SEEN chi s'è visto s'è visto
  • TODAY IT'S NOT AIR oggi nun è aria
  • BY FEAR! da paura
  • GIVE IT TODAY AND GIVE IT TOMORROW daje oggi e daje domani
  • PLEASE RE-TAKE YOURSELF aripijate!
  • STAND IN THE BELL, LITTLE BROWN sta 'n campana, morè
  • STAY BEEF stai manzo I DON'T CARE OF LESS nun me ne pò fregà de meno
  • WE ARE AT HORSE semo a cavallo
  • THERE ISN'T TRIPE FOR CATS nun c'è trippa pe' gatti
  • I'M SU HUNGRY THAT I DON'T SEE c'ho 'na fame che nun ce vedo
  • ROMAN JUMP IN MOUTH saltimbocca alla romana
  • GO TO DIE KILLED vammorìammazzato
  • YOU ARE BASTARD INSIDE sei bastardo dentro
  • YOU REJUMP ME m'arimbarzi
  • IT DOESN'T MAKE A FOLD nun fa 'na piega
  • I OPEN YOU IN TWO LIKE A MUSSELL t'apro 'n due come 'na cozza
  • SPEAK LIKE YOU EAT parla come magni
  • I'VE MY LEGS THAT ARE DOING JAMES JAMES c'ho le gambe che me fanno giacomo giacomo GIVE TO THE HEEL, GIVE TO THE TIP daje de tacco, daje de punta
  • YOU GOT MUCH COMPLEX THAN THE FIRST MAY CONCERT! c'hai piu complessi tu ch'er concerto der primo maggio!
  • FROM FIRE da fogo
  • YOU ARE OUT LIKE A BALCONY stai fòri come 'n barcone
  • THANKS, LITTLE THANKS AND THANKS TO THE DICK grazie, graziella e grazie ar cazzo

se ne sapete altre inseritele nei commenti ;-)

5 commenti

Anonimo ha detto...

WITH FITNESS! Co' salute!

Anonimo ha detto...

you have, inside the bag, the wall the your house?

ma che c'hai messo dentro la valige er muro de casa tua?

kalpkiavatara ha detto...

DON’T BREAK MY BALLS: Non mi tediare.
DON’T DEFECATE MY DICK: Non mi tediare 2

kalpkiavatara ha detto...

DON’T TAKE IT IN THIS WAYBUT TAKE IT IN THE POKET: Non accogliarti piuttosto, rassegnati

vale ha detto...

I tell you stop you - te dico fermate

Powered by Blogger.